Hema On the road fiets

• lex

On the road nexus7 fiets gekocht bij de HEMA, kort na de garantie alle spaken los bij normaal gebruik. HEMA gaf niet thuis! Goedkoop is duurkoop. Koop nooit meer fiets bij de HEMA, beter 2de hands merkfiets kopen bij fietswinkel

• Ruud Hermans

Wat een bagger die fietsen van de Hema. De boel roest op plekken die nooit aangeraakt zijn of worden, moertjes laten los, bagagerek aan de voorkant zit vanaf begin al los en scheef en velgen zijn van dermate slechte kwaliteit dat als je iemand achterop hebt, je direct een slag in je wiel hebt.

Absoluut geen aanrader. De fiets is toch bijna 300 euro met alles erop en eraan en de verzendkosten. Voor dat geld is een 2de hands merkfiets veel beter!

Ik heb nog geen jaar met dat Hema barrel gedaan.

• i.

Goedenavond ik heb er 1 en echt een perfecte fiets een moeder fiets echt rijd erg lekker en een echte stevige fiets.

Hier voor heb ik er ook 1 gehad een sportieve dames fiets met 8 versnellingen reed ook erg goed geen problemen mee gehad .

Een aan rader vind ik!

• lex

Ik ben dik twee maanden verder met HEMAfiets ,hier een korte update. Gebruik de fiets weinig maar alles rammelt,de fiets staat nooit in de regen maar roest.De losse spaken heb ik bij HALFORDS laten maken, geen vertrouwen in HEMA. Wat goed is aan de fiets is zijn de banden maar die komen ook van vredestein. Ik heb 2de hands Spartafiets gekocht en die was goedkooper als HEMAfiets en fiets veel beter. HEMAfietsen zijn gewoon rotzooi en verhaal halen bij HEMA kort na garantie einde is zinloos

• Kathy

What a neat article. I had no iklning.

• Alexander

Net gelezen in de krant:HEMAfietsen kunnen breken!!!!

• vdberg

je koopt je brood toch ook niet bij de slager?…. ga gewoon naar een rijwiel speciaal zaak! die weten iig wat service en kwaliteit is!

• theo dusseldorp-dusseldorp fietsen lichtenvoorde

met regelmaat krijgen we als fietsvakman te maken met vaak levensgevaarlijke situaties van fietsen die bij dit soort warenhuizen zijn gekocht.

Het afleveren van een fiets vereist ook niet voor niets een stuk vakkennis.

Daar komt nog bij de materiaalkennis van de fiets en de keus van de juiste fiets voor de juiste persoon.

Dit soort warenhuizen hebben deze kennis niet in huis.

Hema hou je bij de lekkere worst!

Wij houden het bij de fietsen! :)

• henny

Theo, heb nu al 4 jaar zo'n hema fiets maar nemand kan mij vertellen hoe veel kilo meter ik kan rijden met zo'n fiets gr henny