onze keus is gevallen op de fiets. vna bakfiets..nl
waarom, nou om diverse redenen eignelijk.
de bak is steviger bi bijvoorbeld ene j botsing
passen mer kindjes in ik neme geregeld 4 kinderne (3 van mezelf en vriendje of vriendinnetje) mee
fiets stabieler
staat stabieler op de standaard, erg handig omdat mijn kinderne (2 dan) zelf in ene uit stappen
er is ene mooi tentje bij zodat ze met regne en erg koude wind droog en wat warmer zittne (nu is er zelf ene opvouwbare beschikbaar0
bankje kun je voorzien vna ene kussentje maar is ok makkeijk uitneembaar en opklpbaar als je meer spul wilt vervoerne
cancas wordt in de loop der tijd lelijk (mijn ouders hebbne ene boot met canbvas tent dus ik ken eht probleem) en bij hout kun je het alitjd nog schilderen lakken in nene andere kleur mocht het lelijk worden
diverse kleurtjes leverbaar
en hij is vrij waarde vast ook bij eventuele verkoop na ene aantla jaar.
gewicht. doordat hij wat zwaarder is nemen ze hem minder makkelijk met de hand mee. dus als ze hem wilnen stelen en je hebt hem zeg maar alleen met ene gewon slot vast stana. daar is hij echt te zwaar voor en ik weet niet hoe vaka jullie je fiets optillen, maa rik eingleijk weinig. dus dat hij wat zwarder is maakt voor mij neit uit, maar voor ene dief waarschijlnlijk wel.
ik gebruik hem nu sinds begin mei en mijn kinderne willen echt overal heen op de fiets. en ook vriendjes en vriendinnetjes wilen overal mee naar toe. hij bevalt mij uitstekend en ik zou echt neit anders meer willne. bij de school vna mijnzoontje staat regelmaatig naast mijn fiets ene gezelle Cabby en ik ivnd hem er toch minder stabiel uitzien en ook het uitstapen vind ik voor de kinderne erg lastig. ze stappen alitjd voor uit, maar als je hem dna in een fietsnerek wilt zeten moetne ze in het rek uit stappen. bij de cargobike is ene soort opstapranje en kunnen ze ana 2 zijkantne uitstappen.
mijn tante heeft zelf kussentjes gemaakt voor op mijn bankjes met schuim en een lap stof en ik moet zeggne dat ze heerlijk zacht zittne ook op langere stukken.
buggy kan mee of achterop met ene buggy mee maar ik steek hem ok wel enes naast de voorste in de bak en dan steekt hij iets uit, gene probleem. verder kunnen er ook nog ene heleboel spullen mee en heeft bakfiets.nl nu ook ene kastje voro onder de bank waardoor er nog meer spulletjes mee kunnen. ik heb 2 hele grote fietstassen achterop en ene fietsstoeltje dus ik kan in principe 5 kids meenemen zonder problemen.
dat zijn mijn ervaringne met de cargobike long ne het zien van de caddy
joyce ama vna 3